استراتژی
نرم افزار CRM چیست؟
نرم افزار CRM که در ایران به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM سی آر ام نیز مشهور است، مجموعه ابزارهای یکپارچه ای می باشند که در یک نرم افزار CRM جمع گردیده اند تا به پیاده سازی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری یک سازمان در جهت اهداف آن با خودکار سازی ، منظم سازی و آنالیز اطلاعات کمک نمایند.شما می توانید از طریق صفحه "
یک آمار ساده ، یک نتیجه گیری ساده ، یک انتخاب پیچیده!
حدود 55 درصد کسب و کارهای کوچک در سال 2012 از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می کردند در حالی که در سال 2010 این آمار تنها 34 درصد بود. رضد 19 درصدی استفاده کنندگان از نرم افزار CRM گواه تاثیر بسزای این نرم افزار در کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد. کارشناسان بر این باورند با توجه به رشد و اهمیت این موضوع در سال 2017 میزان استفاده کنندگان از این نرم افزار رشد چشمگیری خواهد داشت. در نتیجه با توجه به اهمیت و فواید این نرم افزار ، سازمان هایی ضرر نخواهند دید که این امر را هرچه زودتر در سازمان خود پیاده سازی نمایند.
اما انتخاب یک نرم افزار CRM کارا برای یک سازمان سخت و پیچیده است. اجازه بدید با یک مثال توضیح دهم: فکر کنید شما به یک لباس فروشی رفته اید ، همه ی لباس ها زیبا هستند اما شما برای خرید یک تیشرت ورزشی با قیمت مناسب که برای رفتن به باشگاه نیاز دارید اجناس را میگردید. فروشنده یک کاپشن تمام چرم به شما پیشنهاد می دهد.آیا شما یک کاپشن چرم گران قیمت که نیاز شما را رفع نخواهد کرد، خواهید خرید؟!
در مطالب بعدی از منافع استفاده از نرم افزار CRM در سازمان و راهنمای انتخاب یک نرم افزار CRM مناسب و کارا برای سازمان های مختلف و به بررسی انواع مختلف CRM بپردازم.
نرم افزار سی آر ام (CRM) چیست؟
افزار ,نرم ,یک ,crm ,، ,سازمان ,نرم افزار ,افزار crm ,یک نرم ,با مشتری ,ارتباط با ,افزار مدیریت ارتباط ,استراتژی مدیریت ارتباط
درباره این سایت